Frakt & betaling
Frakt - Posten / Postnord
UAVHENTET PAKKE
Vi gjør oppmerksomme på et av punktene i salgsbetingelser, nemlig uavhentet pakke. Som kjøper er du pliktig til å fylle inn riktig informasjon ved kjøp. Navn, adresse, telefonnummer og e-post. Dersom pakken ikke hentes og må sendes i retur til oss vil vi kreditere vareverdien, men fakturere frakt, returfrakt og evt gebyr fra transportør. Dette står beskrevet i pkt 14 i salgsbetingelsene.
Angående Transporttid:
Selvom du får mail med at pakken er sendt så betyr det i første omgang at bestillingen din er gått til pakking og klargjøring for sending, så det kan gå 1-2 dager fra du mottar den statusen til pakken er fysisk sendt fra vårt lager.
Når det gjelder transporttid gjør vi oppmerksom på at pakkene sendes fra oss 1-2 virkedagerdager etter din bestilling. Så bestiller du den 1. i måneden, så velg den 3. som dato under transportberegning. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du lurer på noe. NB! Vi sender fra postnummer 1463
Betaling - Klarna
Pølsemannen.no bruker Klarna som betalingsløsning. Klarna tilbyr både betaling pr. faktura samt at man kan betale med kort/kredittkort gjennom deres løsning. Klarna ble etablert i Stockholm i 2005 med ideen om å forenkle kjøp. Dette gjør de ved å la forbrukeren motta varen først og betale etterpå, mens de påtar deg kreditt- og svindelrisiko for leverandørene. I dag er Klarna et av Europas raskest voksende selskap.
Klarna tilbyr kjøpersikkerhet, og garanterer sammen med oss at du enten mottar dine varer eller får pengene igjen. Les mer om Klarnas kjøpersikkerhet her:
Vi tilbyr også betaling via Vipps.
Er du bedrift så kan du få faktura via vår smarbeidspartner på bedriftsalg.
Har dere ytterligere spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss.
Det gjør dere enklest ved å bruke vårt kontaktskjema.